NUFFNANG

Wednesday, February 17, 2010

Format Posisi

Posisi Tungguan Rindu 

Selasih
Isteri terbaring terlentang dengan sebelah kakinya dilunjurkan sementara sebelah lagi dilipatkan dengan hujung kaki itu berada di atas pahanya. Ini adalah posisi yang juga boleh mendatangkan nikmat yang luar biasa kepada isteri.
Senduduk Putih
Posisi ini amat baik untuk dicuba. Isteri berbaring dengan kedua pahanya dibuka luas dan kakinya dilipatkan ke bawah punggungnya. Dengan posisi ini lubang faraj akan terbuka luas dan suami akan dapat menusuk makam bawah dengan jayanya. Posisi ini mungkin dapat memberikan nikmat yang hebat kepada isteri kerana ransangan terhadap kelentik adalah berkesan.
Teratai
Ini posisi yang menolong mencapai Makam Atas. Caranya isteri berbaring dengan kedua kakinya dibuka dengan lebar dan dibawa ke arah mukanya. Suami boleh menjima’ dari posisi seperti meniarap. Dengan cara ini zakar boleh masuk hingga habis. Dngan sedikit variasi, Makam Tengah juga boleh dicapai.
Kiambang
Posisi ini adalah posisi yang dapat mendatangkan nikmat yang tiada terhingga kepada isteri. Caranya isteri berbaring terlentang dengan kedua-dua kakinya diangkatkan tinggi ke arah dadanya dan kedua tapak kakinya bertemu. Ini membolehkan rongga faraj terbuka luas dan menjadi bengkok, menjadikannya untuk menerima rangsangan yang kuat dari tusukan zakar. Suami boleh menjima’ isteri dengan posisi mencangkung. Bagi membantu isteri agar jangan kepenatan, suami boleh memegang kedua kaki isterinya itu. Iaitu di bahagian jari-jari kaki dengan isterinya itu, iaitu di bahagian jari-jari kaki dengan tangan suami.
Bunga Serunai
Posisi ini menolong untuk mencapai Makan Tengah. Caranya ialah isteri berbaring dengan kedua kakinya dijulangkan tinggi dan suami boleh samada memegang dipergelangan buku lali kakinyan atau kedua-kedua betisnya diletakan di atas bahu kiri dan kanan suami. Suami menjima dari keadaan duduk mencangkung, ini dapat mengelakan suami dari mudah merasa penat ketika berdayung kerana pergerakan dayungan dilaukan oleh pha-peha suani dan bukan pinggang suami.
Bunga Melor
Isteri berbaring dengan kedua-dua kakinya dijulang tetapi dilipatkan seolah-olah dia sedang duduk bersila. Dengan cara ini daging-daging kelentik kiri dangan kanannya akan dapat merasa batang zakar suami dengan baikdan dapat memberikan nikmat yang hebat. Semasa menjayakan posisi ini seboleh-bolehnya jangan isteri menekankan kedua-dua kaki yang dilipatkan itu ke dada suami, tetapi menghampirkannya kedada isteri. Bagi mengelakkan isteri dari terasa kepenatan mengangkat kaki, suami boleh memegang kedua kaki tersebut di bahagian pahanya.
Bunga Raya
Isteri terbaring dengan satu kakinya dijulangkan ke atas sementara satu kakinya dilipatkan ke bawah punggungnya. Dengan cara ini suami dapat mencapai Makam Kiri atau Kanan isteri dengan baik sekali. Posisi ini amat memberahikan isteri. Ada baiknya jika suami memegang kaki isteri yang dijulangkan itu bagi mengelakkan isteri dari terasa kepenatan. Satu lagi cara yang elok dicuba ialah jika isteri menjulangkan kaki kanan, suami menusuk zakarnya ke arah kanan dengan memeluk kaki isteri yang dijulangkan  itu. Ia dapat memberikan kenikmatan yang hebat kepada isteri.
Bunga Pekan
Isteri berbaring terlentang dengan satu dari kakinya dilipatkan ke punggungnya sementara kaki yang satu lagi dilunjurkan. Posisi ini dapat menolong suami menusukkan zakarnya ke Makam Kiri dan Makam Kanan dengan mudah dan akan digemari oleh isteri.
Senduduk Merah
Isteri berbaring terlentang dalam keadaan kedua-dua tapak kaki isteri ditemukan. Cara ini akan membuka rongga rahim dan faraj isteri dengan lebih luas lagi. Posisi ini menolong urat-urat yang masih tidak dapat merasaikan tusukan zakar agar dapat merasainya dan isteri akan merasakan kenikmatan yang berbeza. Suami pun dapat berdayung dengan bebas dengan posisi ini.
Bunga Cina
Isteri berbaring terlentang, sebelah dari kakinya dilunjurkan sementara sebelah lagi ditegakkan sambil dilipat. Suami boleh menjima’ dengan menusuk ke arah kiri atau kanan mengikut letak kaki isteri. Posisi ini akan  digemari oleh kerana kelaziman yang dapat dirasakan olehnya.
Ayam Didik
Isteri berada di atas suami dengan berkeadaan duduk dan kedua-dua pahanya dibuka. Posisi ini memerlukan isteri untuk aktif dalam mendayung. Suami berada di bawah isteri dengan berbaring terlentang. Posisi ini menolong untuk memasukkan zakar hingga habis ke dalam faraj isteri..
Isteri berada di atas suami, satu kaki isteri dilunjurkan sementara yang satu lagi dibengkokkan. Posisi ini menolong suami untuk menusuk ke Makam Kiri atau Kanan bergantung kepada kaki mana yang dibengkokkan oleh isteri. Dalam posisi ini isteri akan berdayung. Suami boleh juga berdayung tetapi hanya membantu isteri dengan melakukan dayungan yang bergilir atau dayungan yang serentak. Ini dapat menambahkan kenikmatan kepada isteri.

No comments:

Nuffnang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Anakku...

CafeMom TickersCafeMom Tickers